Home home home!

hej alla bloggläsare!
nu har jag äntligen kommit hem från thailand!
hade hur bra som helst där nere ca 30 grader varje dag om inte mer. när man kom hem efter över 10 timmar kan man ju säga att det var lite annan värme.. fyy vad kallt här är! iaf gick och la mig rätt tidigt i torsdag (ankomst dagen) för att sen dra mig till skolan på fredagen. när man kommer dit fick jag ett nytt smeknamn, negern TACK! haha men det är ju posetivt! ;) hade en rätt slapp dag lyssnade mest in mig det nya som vi hållde på så det var inte så mycket att göra. efter skolan ringde min babe Linn så saknad unge! snackade med henne i över 2 timmar, hade så mycket att prata om! sen packade jag och drog mig iväg till julia men påvägen hämtade vi malin. hos julia lagade vi tacos, snackade skit och kollade på film har saknat dom så mycket! sen ringde oxå min älskling ida och sa att jag var bjuden hos fest från en kill kompis hon kände så nu är kvällen planerad greeeat! :D ska även ringa atletica och kolla om jag kan börja dansa street funk där! aja nu måste jag gå blev ett långt inlägg men hoppas ni orkar läsa ändå! xoxo frida

Kommentarer
Postat av: m

lite spänd på bilderna nu! :D <333

2011-01-29 @ 12:21:53
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0