puh!

shit att springa var inte så lätt som jag trodde det skulle vara!
är inte van vid luften här och det  kände jag, trodde hela min hals var full med blod men jag fortsatte springa.
efter ett tag fick jag in takten och det gick faktiskt riktigt bra kände mig inte trött när jag sprang.
men sen kom skoskaven, orkade då inte bry mig för jag vet att det är svårt att komma in i takten igen så fort man börjar gå/sakta ner så jag fortsatte springa. när jag sen äntligen kom hem tog jag av mig skorna och där är det två skavsår fast inte stora ;) kunde inte heller sätta insidan av benen mot varandra hur jag en försökte haha! aja tog mig en lång dusch och sen stod maten och väntade på bordet! så nu ska jag tagga stepp imorgon med klassen! HAHA xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0