what a night!

herre gud vilken lyckad kväll igår!
började med att pappa körde mig till jonas och daniel där festen var. satt och drack och senare kom sprit bordet fram! daaanm vad vi alla var fulla! idag vaknade jag upp trött och utsliten men igen bakfylla puh! skönt att slippa det. men det är något jag faktiskt aldrig blir hur mycket jag än dricker så blir jag aldrig bakfull tur det! men tack alla för igår och speciellt till jonas och daniel! idag får vi se om jag kommer med i dansgruppen eller inte. xoxo frida

bilder från igår, tog bara några men så fort jag får dom andra av ida kommer dom upp här!
tyvärr är detta fyllebilder till max.



Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Guuud vad söta vi är hjärtat! <3

2011-01-31 @ 18:17:09
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0