gooo dagens!

ja nu har vi internet! :D och ännu bättre jag har sommarlov, så himla skönt! skolavslutningskvällen började med ''klassfest'' drog därifrån efter en halvtimme och åkte in till stan med några av mina klasskompisar, gick ner till ankaret och drack och hade riktigt roligt! sen gick vi in till stan och ja hade grymt roligt, blev kanske lite för mycket av det goda för min del, då det slutade med att pappa fick stanna bilen på hemvägen, haha! hela torsdagen låg jag i sängen.. förutom vid 5 då det var match som gällde, vann den med 2-0 men jag spelade nästan inget magen min klarade inte av det! ;) sen var det fredag gjorde inte så mycket mer än att va på stan med malin och spela match, och igår hände inte heller så mycket men på kvällen kom anja och louice och hälsade på mig, snackade skit och kollade tv, mys! idag hade vi tänkt att vara igen och även bada! haha galet, men vi får väl se, hoppas vi träffar mer på kvällen. imorgon väntar jobbet... usch! xoxo frida

här får ni massa bilder från de senaste dagarna!

skolavslutningsklänning+ hår och smink.

kläderna som jag hade sen på kvällen.

någon random dag.

även lite nya kläder har jag handlat in,ett nytt linne och ring! var ny duschad när jag tog bilden så håret blött och inget smink.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0