Happyness!

Hejsan! För det första ska jag säga varför jag inte har uppdataterat, det är så att ni vet när det åskade så mycket mitt i natten? Jo det tog vårat internet och har ännu inte fått tillbaka det, så jag tänkte och tycker själv bloggar utan bilder är väääligt tråkiga så har inte lagt upp något, men nu var det trots allt 6 dagar sen jag la upp något så här får ni lite att läsa! Har ju inte hänt så mycket nu de senaste dagarna i skolan med tanke på att den faktiskt är slut imorgon! Iaf har haft avslutningsmiddag, lärarna sjung så fint för oss elever, haha kommer ärligt talat sakna alla som sjutton! Och imorgon kommer dagen man längtat efter men nu ändå vill man inte att den ska komma. Kommer sakna min klass jätte Mycket och nu ska vi helt plötsligt skiljas efter så många år, lite jobbigt.. Men iaf idag var det klass dag och den hade vi i 9b på ankaret där vi hade 7 kamp, haha eller mer lekar ;) slutade 1, när jag kom hem la jag mig och sov i några timmar, bestämde mig för att hoppa över träningen idag och bara njuta och fixa mina naglar m.m , riktigt skönt! Som sagt imorgon gäller det, skolavslutning! Först kyrkan sen på kvällen blir det festa och sen stan, hoppas nu att vädret håller! Xoxo Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0