shaaa!

ja har haft lång helg så har varit ledig från i torsdags till igår, och det har varit jätte fint väder hela tiden! så jag har tillbringat all min tid åt att ligga ute, sola och bada men även umgås med kompisar! så har inte haft tid för bloggning alls! idag började skolan igen men ist för skola var det minimara, dvs 1 mil springning. kom på 4 plats och är nöjd med det, fick trots allt fetaste skoskaven, så nu har jag en stor mega blåsa. imorgon går jag bara halva skolddagen då ska jag hinna med att göra so prov, usch har på alla världskrigen och massa, och jag får inte in något i hjärnan.. sen vid halv 1 åker jag elin och jeppe till surf träff, där blir det fys test, fotografering m.m hoppas nu det inte blir massa spring med min blåsa..kommer komma hem vid 6 på kvällen, sen på torsdag är det surf grej då med men denna gången 8:20 då vi ska simma och massa! slutar halv 1 då jag kommer dra hem sova och sen fixa mig för kvällen då det är avslutningsmiddag med 9:orna. ååååh nu närmar det sig verkligen kanon! skriver mer imorgon för nu måste jag plugga vidare på son, xoxo frida

mycket go blåsa måste jag säga! AJ!


Kommentarer
Postat av: malin

fy faa-aan....^^

2011-06-07 @ 21:54:13
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0