bam bam bam your heart can't let it go.

Dag 07, Min bästa vän.

min bästa vän..jag har många ''bästa vänner'' men den jag känt längst i mitt liv är linn andersson. träffar väldigt sällan nu men förut var vi nästan alltid! jag kan berätta allt för henne och jag litar på henne till 1000! men även Malin,Emelie,Ida, Annie,Louice,Julia,Elin,Jennifer står väldigt nära mig. så ja jag har många bästa vänner! ;)

________________________________________________________________________________________________

Idag vaknade jag vid 11 tiden, gick upp åt frukost. och sen har jag inte gjort så mycket, ska ta och fixa johannas rum så jag kan flytta till det! och även ta ett träningspass. senare blir det övningsköra! sen idag ska jag nog även träffa emelie och annie kanske någon mer? :) xoxo frida






Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig gumman! <3

2011-03-20 @ 14:23:24
Postat av: Linn Andersson

Älskar dig obeskrivligt mycket gumman! Vi får ses snart, miss u!<3

2011-03-20 @ 17:03:33
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/
Postat av: malin

haha! fasen vad fin man är ;)

vart ska johanna bo nu då? xD <3<33

litar på dig med bästis..<3<3<3<3

2011-03-20 @ 18:53:20
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: Emelie Johansson

Älskar dig gumman, får ta och träffas efter vi har kommit hem från Branäs! <3

Hur blir det med festen förresten? <33

2011-03-22 @ 16:30:07
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0