Dag 01!

Presentera mig själv

okej en presentation av mig själv.. jag är en glad tjej på 16 år jag är född den 12 feburari 1995. jag är blond och har en längd på ca 166 cm! jag bor i en by med namnet valinge som ligger vid varberg och här har jag bott i hela mitt liv med mina 2 syskon och mina underbara föräldrar!

jag började på dagis vid 3 års åldern som jag absolut hatade! fortsatte sen med att börja på valinge skola vid 6 års åldern, när man sen kom upp till årkurs 2 flyttades man till lindberg skola för att fortsätta där. Jag går nu mitt sista år på lindberg skola och har valt estet-musik för gymnasiet!

jag har varit med om det mesta i mitt liv. förlorat kompisar, blivit ''mobbad'' pga min storlek , kompisar har bråkat om mig, förlorat 3 viktiga personer i mitt liv (farfar,mormor och min bror) farfar försvann ur mitt liv redan när jag var liten men jag kommer fortfarande ihåg han! min bror försvann vid året 2004 och mormor bara för något år sedan! har haft mycket svåra år och mått riktigt dåligt av detta. Men jag har även många bra minnen med mina otroliga kompisar som tex julia som har följt med mig ända sen dagis, malin, elin, linn, louice m.m!

jag har spelat fotboll ändasen jag var 7-8 år, men har nu börjat tycka det är lite tråkigt och har därför tagit paus! jag har även också ridit och älskade det! men efter ett tag åkte det också bort ur mitt liv eftersom jag ville ha en egen häst och sluta rida på ridskola eftersom det blev långtråkigt att göra samma sak hela tiden, men mina föräldrar ville inte ge mig någon häst. och sist har jag också dansat street på abf som sööög! ska kanske istället börja dansa på atletica när nästa kurs börjar!



Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

Love u

2011-03-14 @ 23:08:08
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/
Postat av: Linda - du vet hon som är bäst?

du är fan cool<333333333333333333333333333333333

2011-03-15 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0