Dag 02

Min första kärlek!

haha ojdå, min första kärlek.. ja när jag var liten var jag en sån tjej som gillade allt och alla haha! men min absolut första kärlek tror jag faktiskt var i en kille med namnet robert! lekte små lekar med han om att man skulle pussas och sånt i mörkret, haha! men vi var aldrig tillsammans eller ja vad man nu är med någon när man är liten! men så fort jag inte gillade han gillade jag någon annan så har ju inte världens bästa koll ;) 
_________________________________________________________________________________________________

idag var det skolan som vanligt, efter skolan åkte jag karin och cornelia hem till elin för att bestämma listan, börjar närma sig nu med festen! :D sen hem och nu ska jag träna liten och sen försöka sova. gick inte så bra med att sova inatt då jag låg och vred mig, tyckte det var varmt och massa skit så skolan var inte så välkomnande imorse! xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0