dag 10,11 och 12

Dag 10- Det här hade jag på mig idag

idag hade jag detta på mig

grön tröja som är lite längre.
svarta leggins.
svart linne.
sockar.

Dag 11-Mina syskon

mina syskon heter Johanna och Emma. Johanna fyller snart 18 och Emma fyller snart 15. Ja, jag kommer bättre överräns med min stora syster. Men för det mesta kommer vi alla överrens. ja det var lite om dom, kommer inte på så mycket mer faktiskt, haha! ;)

Dag 12- i min handväska

handväska och handväska, iaf den väskan jag brukar jag ha: parfym,smink,pengar,tuggummi tror det är allt jag har, men brukar även ha samma väska till skolan så det kan komma till typ läxor, vantar och andra saker!

xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0