no time!

har så mycket att fixa på ingen tid! herre hur ska detta sluta! jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon då det är skoldans
(ca 600 elever som dansar, foxdrot,vals och bugg) får väl bara ta något! idag var det skola,
sen vid 3 utvecklingssamtal och sen direkt till elin, körde moppe och snackade sen
åkte jag vidare till intersport och köpte mig ett par löparskor (y)

_______________________________________________________________________________________________

Dag 08- ett ögonblick

öhhm, ja ett ögonblick som var grymt så roligt, var när jag och julia åkte till sälen! åkte först tåg, buss och sen taxi ;)
haha åkte dit för att bo hos julias kusin linnea! åkte skidor hela dagarna och hade så grymt roligt! och även
året innan det då vi åkte själva till värnamo! och även i sälen träffade vi louice så vi åkte alla tillsammans där
vi hade våra roliga stunder, tex när julia åker in backom louice (eller tvärt om) så dom ramlar mitt neranför backen till (trollskogen)
där alla små ungar och deras föräldrar åkte har skrattade så jag inte kunde stå alltså!

Dag 09- Min tro

jag tror inte på kristendommen eller ja våran tro. visst jag vill gärna tro att vi kommer till himlen
efter döden men det här med adam och eva, änglar/spöken och massa skit? dock tog jag konfermationen men
var för presenter och pengar (a) för det säger jag inte nej till, haha! så ja vad jag
tror på är väl man föds, lever, dör och sen får vi väl se? ;) xoxo frida


Gammal bild men fortfarande lika snygga! , shiiit jag var brunett på den tiden med xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0