yey!

igår hände absolut ingenting, men dock så har jag och elin och även jesper bestämt massa igår!
för det första, jag och elin ska skaffa surfstil awesome eller vad? har sedan länge velat ändra till en sån stil men inte riktigt vågade snackade igår med elin och hon var lätt på, så nu blir det att handla kläder!
och sen för det andra, vid våran 18-19 års ålder ska jag elin jesper och några mer dra till alperna och åka skidor, och sen festa som fan på kvällarna! så nu blir det att samla pengar till det, ser redan fram emot det! sen ska jag nog även med familjen larsson och norman på surf semster i danmark i sommar, kommer inte bli lite grymt eller så! surf på dagarna och festa på kvällarna, klingar gott i mina öron! adioooos! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0