kvällen var bra!

kvällen igår slutade riktigt bra! började först med att jag inte hade någonstans att dra, eller hade 3 ställen att välja mellan så. men jag pratade med elin och bestämde oss för att dra till tofta där det var lokal fest och senare dra vidare till stan. när vi väl kommer dit så står massa folk utanför och polisen hade tydligen varit där så vi gick aldrig in utan åkte direkt till stan med nattbussen där jag även träffade min fulla bästa storasyster! sen var vi på stan och hade almänt roligt med massa folk! blev sen lite beskymmer och vi tog nattbussen hem. sov hos elin och vaknade upp helt död! bakis och hungrig. åkte hem vid halv 1 ungefär och nu är jag hemma och ska snart äta hoppas jag, har ju inte ätit sen igår middag! sen vid 5 blir det match som gäller, undrar hur detta kommer gå, men hoppas att min bakis har lagt sig då! skriver mer sen. xoxo frida

DU ÄR BÄST ELIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0