avicii

hejsan!

när jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och sen efter att jag hade ätit kände jag mig så jävla tjock så tog på mig träningskläder och började med att göra styrka, sen efter det drog jag fram spinning cyklen och cyklade på den. jävlar var trött jag var efteråt! men innan jag hoppade in i duschen ringde käraste elin mig och frågade om vi två kunde dra och kolla på avicii, och det säger man ju inte nej till? så nu är det bokat och klart! kommer bli så jävla grymt, taggad till max! :D nu ska jag hoppa ner i sängen och gå sista dagen i skolan imorgon innan den älskade helgen kommer, hur härligt är inte det! och helgen är även planerad så kommer bli ännu mer grymt! vilken jävla dag alltså, allt är toppen! haha pussar på er!

ny duschad och trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0