dom är inte som du.

jag vet inte vad som hände, men hände det gjorde de. ikväll blir nog den inte riktigt som planerat, stannar antagligen hemma ser det ut som nu, rolig fredag yey!.. idag har jag först varit i stan en stund med några från min klass. myste på stöget sen kom min kompis mathias och hämtade mig och körde hem mig, stort tack! när jag kom hem så la jag mig i soffan och somnade, när jag sen vaknade tog jag tag i det som jag egentligen skulle göra på direkten när jag kom hem, städa mitt rum! och blev klar ungefär nu! galet. skulle egentligen ut och gå med Elin men så blev det inte.. tar igen det imorgon! nu ska jag ta mig en dusch och sen får jag se vad jag egentligen gör! vi hörs senare, pussar frida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0