godkväll!

hejsan, kom hem från skällinge för ett litet tagsen. började dagen med att vakna upp hos linn, drog mig till skolan och sen efter skolan åkte jag hem till linn igen. sen åkte vi vidare till skällinge där jag linn och annie gick direkt till affären köpte tacos saker och sen när vi kom hem började vi laga mat. riktigt mysigt och gott! ni är helt underbara tjejer <3 sen råkade jag och linn somna i annies säng när hon satt och läste en novell för oss. vakande sen och då kom även Adam,Marcus,Andreas och Andreas trevligt, så satt och pratade med de en stund sen åkte dom hem och även annie och linn åkte iväg pappa skulle hämta mig vid bageriet i skällinge,men när jag väl kommer dit är han inte där? så jag ringer han och när han väl svarar så säger han att han glömde av mig och var på väg tillbaka till skällinge, haha kul att man är bortglömd!.. åkte hem och här sitter jag, börjar 20 över 10 imorgon så gott! men nu ska jag ta och fixa mig för sängen, känns som det behövs! pussar frida

haha osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0