in school.

måndag idag och början på en ny vecka.. orkar verkligen inte. sov hos linn från i lördags tills på söndag då det även var farsdag. Så när jag och Linn vaknade upp så tog vi oss ett bad, haha! sen kom min familj till Linn och åt. Sen blev vi upphämtade av min kompis som körde oss till skällinge. där vi var resten av kvällen. fick löst en del med en viss person från tidigare i helgen så det var väldigt skönt! sen körde Marcus och Adam, mig Linn och Annie hem till mig så sov de här inatt mys! idag när jag vakande var jag helt slut. men drog mig upp till skolan och nu är det bara snart en lektion kvar! måste dock ändå stanna kvar i 1 timme för att vänta på Linn som inte slutar förens vid 4..Kul! men är man snäll så är man. vi hörs senare pussar frida


jag älskar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

du är inte alls snäll! får fixa skjuts av en kompis ju, tur att Affe är snäll i all fall och kör mig!!!!! FU

2011-11-14 @ 14:20:26
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/
Postat av: annie

och jag älskar dig!<<3

2011-11-14 @ 16:57:23
URL: http://aanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0