Ojdå, kass uppdatering!

Haha förlåt för den dåliga uppdateringen men här kommer lite kort om mina dagar. I måndags var vi ju som sagt några hos Annie, hade filmmaraton så kollade på massa olika filmer med Annie Linn backe matte och Filip! Åkte också till donken en sväng! Sen sov Linn hos mig men hon åkte sen hem vid 1 på tisdagen. Efter hon hade åkt fixade jag mig för att åka till Jennifer men när jag var påväg till henne ringde Filip och sa att jag skulle komma till pizzan och träffa han och Jesper så jag hämtade upp Jennifer så åkte vi dit, satt där och pratade och sen kom även Elin med! :) sen körde jag Jennifer till träningen och sen åkte jag vidare till Linn, sen gick jag till en hemlig person och var där i några timmar sen gick jag tillbaka till Linn och vi kollade film till 12-1 något då vi gick och la oss. Idag ska jag ner till stan och träffa mina två pinglor Elin och Hannah, ska ta en fika och bara snacka, ska bli riktigt mysigt! Men vi hörs sen! Pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0