lite off.

ja! jag har varit lite off på sistone, har inte skrivit alls här. men det är så att det har hänt rätt mycket så jag orkade helt enkelt inte sätta mig och skriva, eller kände inte alls för det. de senaste dagarna har varit från upp till ner! men nu är iallafall allt bra igen så nu ska jag försöka blogga lite bättre! just nu sitter jag hemma hos Linn med Elin bredvid mig. innan det tränade jag, och säger bara jävlar vad jobbigt det var! men nu i efterhand riktigt skönt. Ska iallafall sova här inatt och imorgon är det skola igen. Efter skolan ska vi göra ett ärende och ska även gå till surfers och fixa lite där med en skol grej! nu ska jag vara lite mer social mot Elin, pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0