lunch!

har just nu lunch, men är inte hungrig så skiter i det. slutar väldigt sent idag, 15:00 drygt! iaf helgen var rolig! först var det kräft skiva och sen kom mer folk och festade! galet haha! jag och linn sov hos han som hållde i det så åkte hem vid 12 kanske nästa dag. när jag och linn kom hem till mig igår så la vi oss direkt i soffan och bara chillade i flera timmar! skulle egentligen ut och springa men så blev det inte för jag somnade i soffan direkt när linn hade åkt. så åt och duschade sen gick jag och la mig igen. idag ska jag däremot ut och röra på mig. ska kolla om annie eller malin kanske vill gå en runda med mig, dock så tror jag att jag har en nerv i kläm i foten så det gör något så fruktansvärt ont att gå! men känner ändå att jag måste gå ut och röra på mig. nä skriver mer senare pussar frida

förra veckan någon gång, kul jag verka ha på lektionerna eller? ;)

Kommentarer
Postat av: malin

var är du? snabba dig hem! ^^ jag vill ut nu nu nu innan regnet kommer igen ;)<3

2011-10-03 @ 16:16:24
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0