onsdag!

hejsan!

dagen igår började med skolan ju som sagt, var riktigt tröödigt! sen efter skolan gick jag och linn till linus i hus 9 och så satt vi och väntade på christopher som hade något möte, så väntade på han i ca 1 timme. efter det gick jag och linn ner till stan, fick med mig hem ett par svarta byxor! sen gick vi tillbaka till ps för att få hem linns cykel så cyklade vi sen hem till henne. när vi kom dit så packade linn bara lite fort sina grejer för hon skulle sova hos mig, sen tog vi hennes racer moppe hem till mig. på kvällen kom även filip och annie och hälsade på vilket var riktigt kul! idag är skoldagen ganska så chill med bara 3 lektioner! sen efter skolan ska jag hem och sen direkt upp till skällinge för att plugga med annie och linus :) vi hörs senare idag! pussar frida

bytat bena! får se hur länge jag kommer ha det såhär dock ;)




Kommentarer
Postat av: malin

snygggggiiiiing, tur jag höll i dig innan så du inte trillade bakom, slog huvudet osv osv.....:D <3

2011-10-05 @ 12:03:06
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0