plugg, prov, gå!

åh herre!
bloggade inte igår för direkt efter skolan åkte linn med mig hem, vi åt och sådant sen åkte vi hem till annie för att plugga för jag skulle ha prov dagen efter (idag) men det gick inte så jättre bra alltså... linn och annie stod och dansade och jag försökte plugga. sen bestämde vi oss för att gå ut och gå lite, träffade då linus och björn så följde de med hem till annie en stund. sen skulle annie till filip så alla åkte hem. idag satte jag klockan på 1 timme innan jag egentligen behövde gå upp, kände att jag var tvungen att plugga så, så blev det! provet idag gick nog rättså bra hoppas jag iallafall! just nu sitter jag och väntar på annie som ska komma hit så vi kan ge oss ut och gå! sen ska jag fortsätta plugga på ett läxförhör som vi har imorgon på 7 sidor :o sen är det äntligen HELG! åh hoppas verkligen helgen blir riktigt grym, eller jag känner på mig att den kommer bli det! nu ska jag gå! pussar frida








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0