vilken kväll!

hallåsan!

jag kan berätta lite om helgen nu då! började med att på fredagen så åkte jag hem till julia och sov där, myste med henne och malin! senare på kvällen kom även annie och filip och hälsade på! vi gick och la oss vid 2-3 kanske, kommer inte riktigt ihåg. vaknade sen nästa dag vid 10 och så kom julias föräldrar och sjungde för julia som fyllde år! stort grattis till henne! sen gick vi upp åt, och sen fixade jag mig för jag skulle möta upp linn i stan för att shoppa! sen kom även annie med, fick med mig rättså mycket hem och är riktigt nöjd! sen åkte jag hem fixade mig ännu en gång för skulle till elin och äta för att sen dra på fest. i slutändan blev allt en stor ändring och festen kom till henne istället! haha jag hade riktigt kul, men inte lika kul när man vaknade idag, har städat fram tills nu ;) ska snart hem och så får jag se vad jag gör idag, vill bara sova! fick inte gjort det så mycket inatt pga två personer! pussar frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0