bättre på bloggning nu kanske?

hejsan!

vet ni vad? nu ska jag börja blogga igen har jag bestämt mig för!
det är såhär att nu har vi ju fått datorer från skolan så varför inte? har ju dator med mig överallt nu så då kan jag lika gärna börja blogga igen. iaf kan berätta lite här om det senaste eller ah..
börjar med att jag bytte från estet till handel och är verkligen jätte nöjd med det omvalet!
har kommit in på vindsurf som psi, så efter skolan det mesta så surfar jag! skulle egentligen surfa idag men har blivit sjuk.. eller ja, jag kan inte prata! låter som en uppstoppad anka. inte så roligt, idag skulle egentligen nollningen vara för oss men den blir framflyttad till på torsdag, tyckte det var bra med både tanken på vädret men även att jag kanske hinner bli frisk tills då! nu ska jag ta och lära mig denna datorn! haha ha det bra så länge pussar!


Kommentarer
Postat av: malin

ja vi måste mysa snart <3

2011-09-05 @ 18:39:38
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0