make it on my own

hej!
sitter nu och väntar på malin som ska komma hit och ge mig lite sällskap!
dagen igår var såhär, först skola sen när jag kom hem tog jag min lilla tupplur, sen väckte annie mig och sa att hon skulle åka från hennes pojkvän och jag skulle börja fixa mig så vi kunde köra, skulle nämligen först till henne och sen till linus och plugga och sen ut och gå. iaf när jag hade bytt kläder ringde hon och sa att hon stod utanför, haha snabb eller så ja! ;) iaf sen åkte vi hem till annie så hon fick i sig lite mat och sen gick vi till linus, satt och pluggade med han till klockan 9. haha gick inte så bra med våran promenad där! men hade kul med pluggadet ändå,även fast jag inte fick gjort mina grejer utan linus grejer -.- haha! sen var det hemfärd! idag orkade jag ärligt talat inte skolan, kändes så onödigt att åka dit för 1 timmes lektioner och vi hade bara 3 st (vi gör inget på dom heller ändå) så jag stannade hemma och pluggade på prov som vi ska ha på måndag. nu hör jag malins moppe komma! vi hörs pussar frida!


Kommentarer
Postat av: malin

haha jasså du tjuvlyssnar på mig nu också!! ;)

2011-09-15 @ 18:10:54
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0