what a day.

hallå kära bloggläsare!
ja kvällen igår var...hyffsat kul! haha näe men det var väl roligt och galet kan jag väl säga, kom hem vid halv 11 och då gick jag direkt och la mig. vaknade idag och hade tänkt gå till skolan men kände mig inte så bra, hade feber och halsen cpade så fick stanna hemma! gjorde inte mig något alls, haha! sen på morgon kom även min stora syster och sa att hon inte heller skulle till skolan så vi har legat i sängen hela dagen och kollat film, riktigt mysigt! nu ska jag faktiskt ta och gå upp för att göra något, ska nog kolla fortboll ikväll när mitt kära lag tränar! ;) skriver mer sen, pussar frida

haha bilder från igår då jag och johanna farmor och mamma lekte med datorn!








Kommentarer
Postat av: malin

hahah fy fan vad ni är söta! ;D detta gjorde min dag xD <3

2011-09-08 @ 21:16:37
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0