2 december

God dagens kära bloggläsare!
Igår åkte jag ju som sagt till Skällinge när jag och Linn kom dit hade vi lite girl talk sen somnade faktiskt alla tre i annies säng och sov i någon timme haha! Pappa kom och hämtade mig och Linn vid 9 men sen åkte Linn hem på kvällen, kände även själv att det var skönt att få sova själv inatt. Idag var det första jag fick göra var att städa hela huset ( som vanligt ) och så har jag börjat packa inför resan, nu är det inte länge kvar!! Ska ta mig en dusch nu sen ska jag leka med Annie och Linn senare idag, skriver mer senare pussar frida

Chillar efter ett tufft städande!


Kommentarer
Postat av: malin

När åker du?!?!!? :( <3

2012-01-02 @ 17:38:54
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0