TISDAG

godkväll kära läsare!
 
skolan har tagit upp mycket tid nu det senaste, prov läxor massa så bloggen har fått stå åt sidan ett tag. Har tränat rätt mycket också för den delen så det är också en anledning. idag var det likabehandligs dag det går ut på att man kollar på film med klassen om typ mobbning, fikar och sen gör lite övningar. Har gärna mer sånna dagar! haha dock så mår jag inte 100 verken igår eller idag, tät så kan knappt andas och igår gjorde min hals ont men det har som tur är gått över! så imorgon ska jag försöka träna. Nyss var även Filip, Patrik och Pontus här, pratade med dom en halvtimme-timme om lite möjligt och de har nu åkt efter ett långt evigt köt om att de ville att jag skulle åka med, men total vägrade tänker inte bli mer sjuk! imorgon är det prov, igen. orken finns verkligen inte längre kvar.Nu ska jag fortsätta kolla lite på det vi har prov i imorgon sen sova sova sova! kanske kolla ett avsnitt The Vampire Diaries som för övrigt är en grym serie! puss på er! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0