almost ready!

nu är mitt rum snart klart! fattas bara skrivbordet, datan, tv bord och tv! sen är det klart! :) även lite saker ska bort från rummet och lite små saker ska in. har nu iaf kommit in, har stått och kickat samtidigt som lilla syrran har kört moppe runt konor med pappa. var rätt roligt ändå och solen gjorde det bättre! imorgon blir det förresten match, har jag berättat det? jo jag ska spela match. min tränare ringde och frågade om jag ville vara med(ni som inte vet har jag tagit paus) iaf jag var väldigt osäker och jag skulle bestämma mig till på söndag, nu har jag bestämt mig för att testa och spela jag menar varför inte? sen får vi se vad som händer efter det. Nu ska jag ta och fixa lite i rummet! xoxo frida

såhär ser det ut just nu!

den trä saken som står bredvid sägen ska bort och där ska jag sätta tven :)
dubbel säng sitter inte heller fel! :D


alla små sakerna ska bort! sen ska bordet flyttas så det står framför soffan och i hörnet ska mitt skrivbord stå :)

Kommentarer
Postat av: malin

DUBBELSÄNG?!?!!?!??!

2011-04-09 @ 23:47:43
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0