gooooodmorgon!

hejsan! vaknade för en stund sen. igår tillbringade jag först kvällen med emelie, kollade på film(letters to juliet) och snackade! vid 12 på natten tog vi mopparna och åkte till linus för att bada badtunna, eller ja emelie badade men inte jag, hade inte lust! men ångrade mig när jag sen stod där bredvid xD aja var där till 2 eller något, åkte hem låg vaken till 5 och kollade på tv. sen somnade jag! ska nu ta och sova ännu mer! chilling jaoo! ;) får väl se om det händer något idag lite senare! xoxo frida



Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Älska filmen! Och älska dig ännu mer (a) <33

2011-04-17 @ 14:51:20
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0