i don't play any games.

hejsan!

blev väckt av pappa idag vid halv 10 tror jag den var. gick upp åt och packade fotbolls kläder, match stod på schemat. åkte vid halv 11 och hämtade julia, förlorade matchen med 3-2 och jag har aldrig känt mig så lost som jag gjorde, de hade ny speluppställning eller ah allt var nytt! så hade ingen aning om var jag skulle springa, tur att julia spelade bredvid mig och tog tag i det! fick iaf spela halva första halvlek och hela andra, gissa om jag var död efter har igen kondition kvar! tror jag ska börja träna igen faktiskt, eller ah får se! men lutar åt det. kom hem åt, städade rummet och nu är allt nästan klart! sen har jag gjort klart spanskan med, ikväll kommer familjen nilsson (de vi åkte till thailand med) så ska vi kolla på filmer/kort från thailand och äta god mat :) xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0