just det!

glömde säga att jag tränade fotboll igår, som de flesta vet har jag spelat fotboll sen jag var 8? sen nu i vinter tog jag paus och nu testar jag igen, och vet ni vad, när jag började göra övningarna så fattade jag hur mycket jag saknade det. så frida gör nu en come back! visst jag hade inte världens bästa kondis längre, men hoppas inte någon hade förväntat sig det heller. men den ska tränas fram igen! sen fick jag även reda på igår att jag ska få en ny mobil, ska bara välja ut en nudå. Den ska ligga på ca 4500 helst lite över, är inne på Htc desire hd och en htc incredible s, vi får väl se, ska ta och vänta ett tag och kolla lite mer! xoxo frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0