rätt så dålig...

rätt så dålig uppdatering, men lovet har hittils varit rätt bra! iförr går åkte jag först med annie och emelie till donken för dom skulle äta, sen åkte vi till skällinge sen drog vi till donken igen för emelie ville ha milkshake, fast denna gången var jeppe och bäckis med. sen körde vi till breared och lämnade milkshake till jolin och kristian. åkte sen hem till emelie och sov där. vaknade sen nästa morgon vid halv 11? åt och sen åkte jag hem, på kvällen drog jag sen till jeppe och kollade på film med han robin och elin (y) vi drog sen ut och körde moppe i stan mitt i natten, åkte hem vid 2 och kom hem halv 3. åt och sen när jag skulle lägga mig vid 4 jo då ser jag världens största spindel! väcker pappa snäll som jag är och han tar bort den (a)vaknade idag vid 7-8 av att en viss linus smsar fler än 6 sms att jag ska vakna för han har tråkigt -.- ville bara döda han! somnade om efter någon timme och sov till 11 då jag gick upp. nu gör jag absolut ingenting, kuuuul! ikväll blir det träning yeeey fett taggad! :D xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0