sweat

tja!
idag vaknade jag vid halv 8, fixade mig för skolan. skolan var som vanligt efter skolan gjorde jag inte så mycket tills jag bestämde mig för att fråga malin om hon ville med ut och gå, och det ville hon! tog på mig kort korta shorts och linne + tunn kofta! så varmt var det, helt sinnes. kollade på termometern som visade 25 grader! :D kom hem vid 7, satte mig vid datorn och nu ska jag snart ta och duscha sen fixa min tv som inte funkar! ;)

dag 26- mina rädslor

spindlar, småkryp usch usch usch! jag har as stor fobi för spindlar! så fort jag ser en får jag panik. en gång råkade en stor spindel vara på toan, precis över dörren. när jag sen sprang ur för att visa louice var den borta fick så stor panik (trodde den var på mig) så jag slängde av mig alla kläder! sprang runt och skrek och ruskade som fan på huvudet så den inte skulle vara i håret! började nästan lipa hahaha! mamma och louice bara skrattade åt mig, skrattade även efteråt när jag sen märkte att den inte var på mig som tur va! har även lite höjdskräck men inte så farlig dock! kan gå på rätt höga höjder utan att få svindel och ett mål i mitt liv är att hoppa falmskärm eller bungyjump, as häftigt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0