engelska

nämen hallå!

sitter och har engelska just nu, det suuuuger! iaf igår så hade jag surfing så missade sista lektionen (y)
dock gick det åt helvete! när jag kom hem åt jag duschade och satte mig för att kolla på idol. idag så har jag bara tre lektioner, gött det! men ska stanna 1 timme efter skolan för vi ska ta kort, mindre roligt. idag ska även Ida med mig hem och sova hos mig och jag ska testa färga hennes hår, haha vi får väl se hur det slutar! Just det måste ju säga att min barndomskompis/bästa vän fyller 16 år idag! grattis Malin! får se om jag hinner träffa henne idag med! annars får jag träffa henne på fredag eller något en lite stund! nä nu ska jag gå pussar frida


Kommentarer
Postat av: malin

jaha okej, men vi kan ta det på fredag istället. <33

2011-09-28 @ 13:11:27
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0