jag är så jävla sur!!!!!!!!

hallåsan!

har engelska just nu mina kära vänner! hihi busigt. nä men nog om det.
har inte bloggat på någon dag för att jag inte har orkat.. och har haft annat för mig. Igår var jag på fotbollsträning, vilket var det jobbigaste jag har gjort! fick springa 3 km och vi skulle klara det på mindre än 12 min, herre! idag ska jag första städa rummet och sen springa en liten runda och efter det ska jag till emelie för lite mys med henne och annie, ska bli riktigt kul! ska även träffa linn en liten stund idag med. imorgon är det kräftskiva som gäller! ska blir riktigt roligt, jag är as taggad! :D nä nu måste jag läsa, puss på er!


riktigt jävla glad idag!

Kommentarer
Postat av: malin

hehe, är det så tråkigt på engelskalektionerna? ^^ du skriver bara när du sitter på egn. lektioner iallafall x) gulligt <3

2011-10-01 @ 18:15:46
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0