suuuurf!

hejsan!
kan börja berätta lite vad jag har gjort nu det senaste.
iförr går var det match (lörsdags) sen igår var det först surf i 3 timmar sen fick jag byta om i bilen för att åka och spela match. förlorade där med 2-0 mot serie ledarna så det var jätte bra spelat av oss och jag är jätte nöjd över våran insats! sen hem och plugga på inför prov som vi hade idag. gick väl sådär på provet tror jag. fick även tillbaka ett diagnos test i engelskan, hyffsat nöjd där med! nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 3 då jag drar iväg på surfing och jag ska nog ta två pass idag så kommer inte hem förren klockan 7 ikväll. fy! men bara att bita i! nu ska jag skynda mig till toan dör snart är så jävla pissenödig! pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0