tjena mittbena!

hallåsan!
idag var det skola, men utan elin som har åkt till danmnark och ska vara där tills på fredag..dö! men jaja jag klarar väl mig. sen när jag kom hem blev det äta lite fort och sen sov jag i ca i timme, vaknade av att annie hade smsat ett antal sms om att jag skulle komma. hade nämligen sagt att vi skulle ut och springa! :D så bytte om fort som fan och sen tog moppen till henne. när jag kom fram gav vi oss ut direkt, blev typ spring gå runda. var jävligt jobbigt att prata samtidigt som man sprang så vi gick och sen var vi hemma, haha! men när vi kom hem så bestämde vi oss för att lira lite fotboll med så vi gjorde det. sen gick vi hem till annie igen och åt + hon duschade och packade medans jag satt och kolla idol. sen åkte hon till filip och jag hem. så nu har jag duschat och ska snart sova! är verkligen hur trött som helst jag fattar inte det, jag har ju ändå sovit idag? aja vi höres och synes imorgon! pussar frida


haha alltid lika snygg...

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

åhhh vad vacker du är min sköna <3

2011-09-14 @ 20:56:29
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0