hello there my friend, how are you?

Hejhej! Nu är det jag, Linn här! Jag har nu tagit över bloggen här, eftersom Frida är en sån otroligt dålig uppdaterare! Okej jag erkänner.. Jag är fan inte mycket bättre.. Mitt liv har sakta men säkert glidit iväg från bloggen.. Har nog ingen bra förklaring på det. Jag har väl helt enkelt blivit en väldigt social person och spenderar inte så mycket tid vid datorn längre? Låter bra i mina öron i alla fall.

Det jag vill förmedla till er är att Frida är en sån himla underbar och fin vän. Från att ha varit bästa vänner i 17 år nu vet jag att jag alltid kommer ha henne vid min sida oavsett vad. Hon är som en syster för mig (med tanke på att vi är kusiner har vi ju samma blod..) hade jag och Frida inte varit släkt och hon varit kille hade jag gift mig med henne.. Nu är det ju så i Sverige att kusiner får gifta sig, men så långt ska vi inte gå!

Är så glad att jag fått en sån fin vän som Frida. Hon ställer alltid upp för mig, och det känns så bra att veta att man alltid har henne med sig. Hon har hjälpt mig igenom så mycket saker. Tack Frida, för allt. Du är världens finaste vän.
Jag älskar dig!

din Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0