hos linnsan!

hejsan

sitter just nu hemma hos linn och chillar! skoldagen idag var väldigt nice, började 8:10 med svenska då vi kollade på fil, bara sen efter det hade vi bransch och sen idrott efter det slutade vi så jag åkte hem till linn vid 20 i 1 kanske. Sen kom Jacob och hämtade oss för att åka hem till han och hämta linns moppe. Sitter nu och kollar på henne när hon sitter och spelar in ett video inlägg till mig, så otroligt ful... ska vara här tills 8 ikväll då min syster kommer och hämtar mig sen blir det att kolla på fotbollen när A laget spelar. Imorgon är sista dagen denna veckan som vi går i skolan så jävla GÖTT! en långhelg sitter aldrig fel! inte heller världens jobbigaste skoldag imorgon heller, bara svenska matte och engelska, dock så har vi nationella på engelskan så börjar 8:10 när vi egentligen brukar börja halv 11, Den är inte rolig.

Ha det så länge!


hahahahaha kan inget annat än att skratta åt den här bilden, så jävla fula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0