jobbigt!

åh så jobbigt jag har suttit med hicka i 10 min nu ärligt talat! den slutar inte heller!
men men idag är det tisdag och det betyder slappaste dagen i veckan! började med träslöjd, gick inte världens bästa men läraren där älskar mig så han tyckte något heeeelt annat. sen so i 30 min gjorde inte så mycket där, mat och sen ute gympa, där robin jor springer efter mig och puttar mig ner på marken, sen när jag ligger där och försöker komma upp så häller han in snö i ansiktet på mig och sen puttar mig framåt igen och det upprepas några gånger sen när jag har kommit upp och börjar små springa ifrån han hör jag tottes röst alla på frida!!!! och så försöker resten av klassen träffa mig med snö kände mig som en liten spel figur inne i ett spel som springer runt som man ska träffa haha. slutade med att jag kom in på syslöjdlektionen som en blöt hund. nu har jag kommit hem och taggar för dm match mot åsa! så måste gå nu pussar frida

åååh hickan har försvunnit nu! :D:D:D:D

sägs att det kommer bli mer snö detta året en förra? vi får väl se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0