badat i poolen

nu har jag precis badat i våran pool, hade inte tänkt att doppa mig först för det var så sjukt kallt men det ville såklart min mamma att jag skulle så när jag kom i poolen som just nu bara har vatten till röven men hoppas det kommer mer vatten snart så vi kan få den helt full eftersom den bara är halvfull nu ;) men iaf så började hon skvätta ner mig så det slutade med att jag var helt dygnsur och min mamma lika så och pappa stod brevid och skrattade haha ;) men sen började det regna och vi gick upp, så nu har jag duschat och snart ska jag sova. upp och jobba tidigt imorgon redan vid 8 usch! pussar frida
mamma och pappa ni är underbara!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0