eclipse var grym!

ja jag var ju på bio igår med elin och louice. filmen var riktigt bra! värd att kolla på helt klart. längtar tills nästa film kommer! sen var det hem jag och louice körde moppe så vi stannade vid lindberg skola och snackade ett tag innan vi skulle åt olika håll. när vi stog där och snackade körde fille förbi så han var med oss och snacka ett tag oxå. sen var det hemfärd. kom hem vid 12 kanske och gick och la mig direkt. vaknade idag av att min stora syster kom in och hoppade på min säng. vi började snacka om min kväll och massa, älskar när man har sånna syskon som man kan säga allt till. iaf sen när hon gick kollade jag på klockan och då var den 8 -.- somnade om och sen vaknade jag vid 11 gick upp och klippte gräset haha gick ju väldigt bra.. sen gick jag in och damsugade hela huset. blev typ klar nyss! nu ska jag chilla och sen ikväll ska jag nog kanske till louice och sova där, fille skulle nog oxå komma. sen imorgon blir det stranden 29-30 grader awesome! :D pussar frida


Kommentarer
Postat av: m

rolig kväll verkar det som! :D

svar: näe eller det gick inte så bra på ridningen men sen när jag släppte henne i hagen ville hon inte gå ifrån mig..<33

2010-07-02 @ 15:45:13
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: cathrin

Den var helt AWESOME! Ska kolla den igen idag. den bästa twilight-filmen som har gjorts. men jag tror att Breaking Dawn kommer att va mkt bättre. Iaf den andra filmen...;D <3

2010-07-03 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0