hallå :D

igår var det träning efter jobbet och jävlar vad jobbigt det var! hade bara styrka hela tiden och inget med bollen typ! sjukt jobbigt! efter det var det bad med julia och malin gissa om man var slut? haha, sen hem och sova. vaknade idag vid kvart i 8 för jobb. fick sluta vid 3 idag (y) hade tänkt att åka till stranden med linda,amanda och tine men så kände jag att det inte riktigt var lönt så jag åkte till derome sjön och badade där med anja louice och någon killkompis till dom som jag inte kommer ihåg vad han hette ^^ haha. sen när jag kom hem blev det bad i poolen och nu sitter jag och chillar, sen blir det sova och jobb väntar imorgon och gissa vad? :D imorgon så kommer tidningen och interjuvar oss i bageriet där jag jobbar! tufft va? så håll koll i tidningen! ;) pussar frida
denna tidningen ska ni hålla koll i ;)
min klädsel idag:

Kommentarer
Postat av: m

TUFFT! :D Häsla o säg att jag e deras största fan! ;D <3

2010-07-20 @ 23:08:31
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0