hallands nyheter.

ja hallands nyheter var nyss här och interjuva oss, tog kort gjorde dom oxå som kommer komma med i tidningen! aja igår så var jag iaf med julia. vi var först på lindvallen och spelade lite fotboll med några personer. sen vid 6? åkte jag och julia till donken för jag hade bara ätit frukost på hela dagen lyckat (y) haha sen åkte vi hem satte oss och kollade på film, somnade vid 12 typ. vaknade idag vid 11 eller något då min syster ringde och sa att hallands nyheter kom om 1 timme och att jag skulle hem. så nu har dom varit här och idag är vädret inte det bästa så jag tar det lungt idag. imorgon är det jobb, men jag ser det posetivft bara 4 dagar till! :D skriver mer sen pussar frida
förresten jag funderar på att skaffa mittbena ;o vad tycker ni?
bilden är inte världens bästa men ah ;)
jag idag:

Kommentarer
Postat av: linn andersson

du passar sjukt bra i mittbena! :D<3

2010-07-25 @ 19:26:23
URL: http://liynn.blogg.se/
Postat av: m

ooyes, najs. Var det inte du som 'mobbade' elin för det? XD haha men det e sött :D <3

2010-07-26 @ 14:44:18
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0