hej alla bloggläsare!

shit vilken kväll igår! helt galen började att dricka med några härliga människor när vi kom in till stan, sen var man rättså borta haha xd drack dock oxå under hela w&w ;) sen vid kvart över 2 tog vi nattbussen hem, kommer ihåg påvägen till bussen fick bäckis stötta mig ner till järnvägsstaionen haha inte bra! när jag annie och emelie kom hem så åt vi nattamat! och jävlar vad gott det kan vara :) somnade vid 4 ungefär. idag vaknade vi vid 12-1 igen ;) åt frukost och sen träffade vi lillen och nordquist eller hur han stavas xd sen drog jag och annie hem. när jag kom hem somnade jag i sängen och nu väntar jag på pizza fyfan vad gott! pussar frida
jag nu, lite sliten kanske? haha ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Svar: haha jadu "lite" borta;) helgen har vart guuuld, älskar dig med bääästis<3

2010-07-19 @ 00:57:18
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0