hemma från allt ;)

nu kom jag hem, först igår åkte jag till louice, sen orkade jag inte köra hem så jag sov hos henne och anja var oxå med. på kvällen vid 12 tiden ville vi kolla film. men såklart så svalde tven dvd skivan som inte ville starta så vi fick skruva loss hela skärmen och dra ut skivan. aja det fixade sig tillslut och vi kollade på shutter island. den var helt ok! sen somnade vi vid 3 eller något. vaknade halv 10 för jag var tvungen att åka hem då för jag skulle på linns konfirmation. när jag kom hem så solade jag lite först sen duscha och fixa mig och sånt. linn var hur fin som helst! och shit vad man kan sakna en person mycket! , iaf kom hem nu och jag vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske lägga mig tidigt? får väl se pussar frida

frida idag ;)




Kommentarer
Postat av: linn andersson

du är sjukt fin gumman, älskar dig så jävla mycket. får ses snart igen! <3<3

2010-07-04 @ 00:28:57
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0