kort sammanfattning.

yes, okej här kommer lite kort om mina dagar.
måndags: liseberg var både bra och dåligt, det var grymt mycket folk så det var 1 timmes kö på typ allt.
tisdags: jobb, gekås, köpte rätt mycket grejer som kommer komma på bild när jag hinner.
idag: jobb till halv6 sen träning kl 7 lekte massa fotbolls lekar mycket roligt! :D
imorgon: ja då är det jobb och packning sen kl halv 5 sticker tofta gif iväg på fotbolls cup! oddebollen here we come ;) näe men det kommer bli sjukt kul! disco oxå awesome, men jag kommer inte heller skriva på dessa dagarna som nu är torsdag till söndag. nu ska jag sova mycket som väntar imorgon! pussar frida

Kommentarer
Postat av: m

Ha så kul på Oddebollen! :D <3

2010-07-28 @ 22:48:22
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0