klarade det!

YEEES!
jo vet ni vad? jag klarade moppe körningen,så nu är det bara provet kvar.
började med att jag kom hem från skolan, mamma berättade att min moped hade kommit
så ska nog hämta den i morgon *happyface* . sen vid halv 6? åkte vi iväg för moped
körningen, jag var så grymt nervös så jag kollade aldrig på skyltarna utan bara på min
moppe lärare som körde framför så jag visste inte om det var högerregel eller något.
men det fixade ju sig jag blev godkänd så nu är det bara provet som ska göras.
nu blir det duschen läsa igenom spanskan som jag har till i morgon, sen sängen eller något.
jag orkade inte lägga upp bilderna från fotbolls tuneringen för då måste jag få tag på dom oxå, haha
Love frida

lite gammal bild men whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0