härlig kväll/natt men brudarna!

kvällen/natten igår var så sjukt underbar med mina brudar! vid 11 eller något bestämde vi oss för att dra till donken. satt där till 12 sen åkte vi hem. var vakna till 4 typ då vi gick och la oss. vaknade idag vid 1 ungefär eller ah emelie drog hem vid 20 i 9 men resten sov vidare. sen vid 1 åkte julia hem. sen gick jag annie och ida upp åt och sen gick vi till bussen det är typ lite mer än 2 km dit. sen gick jag och annie tillbaka igen. sen när vi kom hem åkte hon hem. jag tog mig en dusch och nu har jag gjort hemkunskapen ska bara be pappa kolla igenom det först. ikväll vet jag inte riktigt vad som händer får väl se. ska gå nu iaf pussar frida

Kommentarer
Postat av: m

jag tror ni gick mer. Du har typ 1km till mig, jag har 1km till ''stora vägen'' och sen är det en bit till kyrkan/bussen ^^ <3 + att ni gick tillbaka med :D <3 duktiga flickor :*

2010-11-05 @ 19:17:45
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0